onsdag den 24. juni 2015

30 forskellige stylinger i vores hjem....


Jeg vågnede igår til en strøm at nye følgere på Instagram.... Opdagede hurtigt hvorfor.

Julie, som står bag bloggen The Rusty home , har lavet et virkelig skørt indlæg. Hun har været igennem min Instagram profil, som i skrivende stund rummer 6.530 fotos. Her har hun samlet 30 fotos fra de seneste ca. 2 år. Hendes fokus har været på spisestuen, og de forskellige vinkler jeg ofte bruger rundt om bordet.

Det var virkelig et sjovt indlæg.. Og jeg kan læse, at mange bliver en anelse forpustet når de ser hvor mange forskellige farver der fx er på væggene, hvordan stolene er skiftet under vejs, lampen over bordet og nipsen der ligeledes flyttes en del rundt. Men igen, det er det der driver mig, der jeg finder MIG tid.... Og det jeg bare altid har elsket at beskæftige mig med.

Hvis du har lyst til at læse indlægget og se billederne, så kan du gøre det lige HER ...

Og en lille bonusinfo, jeg har faktisk fået oprettet en facebook side for bloggen her.... Jeg er igang med at skabe lidt mere sammenhæng mellem mine profiler, gøre det nemmere for Jer læsere at spotte når der er nyt og samtidig også kunne kommunikere lidt nemmere med mig. Så hvis du har interesse i at følge Mor til Mernee på facebook, så kan du gøre det lige HER ....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...