torsdag den 11. december 2014

En skøn dag i København...


December ruller ind over lille Danmark, julelysene pipler frem i de små haver og juletræer bliver slæbt hjem på taget af bilerne.

Jeg ELSKER den her tid, der er noget helt magisk over den her måned, en vis forventning, overbærenhed og glæde. En smule mere overskud i den danske befolkning og smilet er bare en anelse bredere.

Igår var jeg en tur i København. Den årlige tradition sammen med mine forældre. Vi drager afsted fra morgenstunden, parkere bilen, og traver København tynd. De fleste gange ender vi i Tivolis smukke have om aftenen, men nogle gange, så er benene for trætte, og vi drager hjem efter en dejlig middag et sted i byen.

Der er aldrig rigtig nogen planer, vi finder ud af det når vi lander, besøger de steder vi holder af, og jeg er en lille smule forkælet på den her dag.... Det er da helt okay.... En dag om året, hvor jeg føler mig lidt som barn igen.... og bare er på tur med mor og far.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...