tirsdag den 15. april 2014

Marrokansk kærlighed....


Her midtvejs i min give away , vil jeg lige vise Jer 2 af mine egne marrokanske tæpper. Det er blevet sådan en slags kærlighedsforhold for mig.

De er simpelthen så fine. Og det aller bedste ved dem er, at de hver især er unikke. Der findes ikke 2 ens af disse tæpper. Når du har erhvervet dig et tæppe, så er du den 'eneste ejer, af lige præcis DET design. Det synes jeg er ret cool.

Vi lever i en tid lige nu, hvor det er meget populært at bo med nogle helt specielle interiør designs. En af mine favorit instagramers @nutidensmor tager faktisk ret meget pis på det lige nu, og jeg kan læse mig frem til, at rigtig mange føler sig ramt. Jeg har sandelig også selv følt mig totalt til grin... Heldigvis kun på den sjove måde, men det skaber alligevel tid til eftertanke....

Jeg ved godt det også er en trend at bo med marrokanske tæpper, men alligevel skiller de sig ud hver især, og det gør dem unikke og særlige på en anden måde.

Og her må jeg igen nævne Mark&Waldorf , de har nemlig også nogle meget unikke ideer til boligindretningen. Først og fremmest via deres smukke udvalg af marrokanske tæpper , men også deres store udvalg til boligen og køkkenet osv osv. Jeg møder ikke kun de sædvanlige mærker, og det drages jeg også imod.

Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg også rigtig gerne vil have de lækre og moderne trends, men jeg holder også af, at erhverve mig ting som ikke så mange har, og indrette mig en lille smule skævt og anderledes. Og når jeg går ad den sti, så elsker jeg bare Deres shop.

Hvis du også er forelsket i de her tæpper, så husk at deltage i min Give Away hvor du kan vinde dit helt eget marrokanske tæppe, vinderen trækkes på søndag.



7 kommentarer:

  1. De er bare for lækre :) og nogle skønne farver ;)
    Rigtig god påske

    SvarSlet
  2. Smukke smukke tæpper :) og dejligt personligt og farverigt hjem du har :))

    SvarSlet
  3. Åh de er jo så skønne de tæpper!!! Jeg krydser alt hvad jeg har på søndag :-) hilsen julie pladsbjerg

    SvarSlet
  4. Love your house! It's so lovely and bright!
    X, from Holland

    SvarSlet
  5. De er så fine de tæpper....

    SvarSlet
  6. De er altså også smukke de tæpper! Uanset, hvor mange der har dem :0)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...