mandag den 18. juni 2012

Tapetvæggene.....


Dette wiew er simpelthen det smukkeste jeg længe længe har set, og det er næsten sådan jeg ser det, når jeg sidder på min plads ved spisebordet.

De her tapetvægge, de har simpelthen skabt SÅ meget hygge og smukhed i vores hjem, det kan faktisk ikke beskrives, det burde opleves....

Jeg er virkelig virkelig lykkelig for, at det her blev en realitet, selv Jesper sys vidst egentlig det er ganske ok. I hvert fald er han ret stolt af resultatet, han havde jo aldrig prøvet det før....





Den blå er sat i stuen, og det var det helt rigtig valg. Det er blevet SÅ hyggeligt i stuen.... Heldigvis har vi meget meget lyse rum, for det har også gjort rummet lidt mørkere, men grundet det store lysindfald og de hvide gulve, så gør det overhovedet ingenting. Jeg elsker det bare.....




Og den pink/gule her, den er så i spiserummet, her passer også den helt helt perfekt.... I kan nok høre jeg er meget meget glad for, alt det der er sket her hjemme, og armene er da heller ikke kommet ned endnu...

Og som i kan se, så er den meget omtalte voksdug nu røget af. Det klær rummet SÅ godt med den gule farve. Men den ligger i vinterhaven istedet, så jeg kan stadig se den hele tiden :-) :-)

Der var lidt rester tilbage af begge ruller, så der er sandelig også sket lidt oppe hos pigerne, det er også blevet helt vildt fint... Men jeg skal have købt 6 meter mere af en helt 3 tapet før jeg viser frem... Så indtil nu, der håber jeg i synes om dette.....

54 kommentarer:

  1. Det ser SKØNT ud- kan godt forstå at du er glad for det, for det er jo også lidt af et sats:-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det gpdt ud.. Fantastisk flotte tapetter..
    Det er utrolig hvad et flot tapet gør ved et hjem.. Smukt..

    God mandag

    /Anita

    SvarSlet
  3. Wauw... Hvor er det blevet flot og så hyggeligt!!!

    SvarSlet
  4. smukt - er især vild med stuen! kan godt forstå at du er glad :) og godt arbejde jesper :)))

    SvarSlet
  5. Hvor er det blevet flot, Louise! Kan godt forstå, du er glad:)

    SvarSlet
  6. Hvor er det altså bare blevet fint fint fint, Louise - SÅ smukt og hyggeligt!!!
    Jeg kan sørme godt forstå I begge er godt tilfredse :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  7. Åndenød og speechless!
    Jeg er helt forelsket i begge rum. Men især spiserummet. Kæft det er hygge!

    SvarSlet
  8. Det er simpelthen SÅ flot, Louise:-)

    SvarSlet
  9. wauw, Louise!! må jeg ikke flytte ind ?? hvor er det bare fint!!! sidder her med åben mund...du har altså virkelig sans for det. Jeg ville ønske vi også havde flade vægge så vi også kan få tapet men det går ikke med træpaneler :(
    Men så det godt jeg kan nyde det hos dig, må lige se billeder engang til ;)

    SvarSlet
  10. Ser BRAND godt ud Louise, er altså virkelige virkelig fjollet med det blå! Tillykke med det :-)

    SvarSlet
  11. Og lige som man troede jeres hjem ikke kunne blive smukkere.... Hold da op en forandring og hvor det bare klæder rummene!
    Er dybt misundelig! :)
    Kan godt forstå du er glad for resultatet :)

    SvarSlet
  12. jaaaaaaa, hvor er i søde.... er så glad for at høre i andre også begejstres af væggene... jeg sys jo faktisk også her var ok fint før, nu forstår jeg overhovedet ikke hvordan jeg ku "nøjes" med det.... Tapet er vidst lgie som tatoveringer... mere vil bare ha mere.... Gud hvor det bare pynter:-)

    Og Junette, du er bare mit livs engel, tak fordi du skaffede disse smukheder til mig:-)

    SvarSlet
  13. Åh jeg vil også flytte ind - og så tror jeg helt sikkerrt, din mand skal have en snak med min. Han synes nemlig, tapet og i særdeleshed retro er grimt med store bogstaver.....ØV!

    Men han kan glemme det, kan han. Når vi laver overetage til efteråret - kommer der tapet på i soveværelset - færdig, slut, prut og BASTA.

    I bor fantastisk og jeg er især vild med det blålige tapet :-)

    KH Betina

    SvarSlet
  14. Super flot nogle fine farver i de lyde rum. Det ser så hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
  15. Wow!!! Hvor er det fint, jeg er vild med det blå i stuen :-)
    Men er det ikke lidt farligt med alt det tapet, når du så godt kan lide forandring? Hehe, bare du ikke vil have det væk om 1 år ;)

    Men det er virkelig hyggeligt hjemme hos jer Louise!!

    SvarSlet
  16. Af hjertet tak, jeg bukker og nejer :-)

    Og Line du har ret, jeg elsker forandring. Dog føler jeg at jeg det sidste halve til hele år har bevæget mig i samme retning, så jeg tror ikke jeg som sådan blir træt af væggene... Men skulle det ske, så blir de bare malet hvide igen, det var også gamle tapet vægge med hvid maling før :-)

    SvarSlet
  17. Er du vimmer, hvor er det bare smukt og dejligt! Jeg er især vild med det blå i stuen...Det vil jeg også ha´!;) Jeg vil sige, at din mand har fortjent den tatovering i stor stil...:)

    SvarSlet
  18. Hvor er det hyggeligt og dukkehusagtigt Louise! Synes I er vildt modige at springe ud i det:-)

    SvarSlet
  19. Det ble kjempefint :) Lekre tapeter! Der kunne jeg ha sittet i timesvis. Å bare sett på den lekre tapeten. Fryd for øyet! :)

    Klem Lene

    SvarSlet
  20. Hej Louise. Der ser rigtig flot ud! Er specielt vild med det blå tapet i stuen, men det andet er nu også fint! Ha´ en dejlig dag knus fra Louise;-)

    SvarSlet
  21. WAO! så fantastisk nydelige tapetvegger, og for et fantastisk inspirerende hjem du har. jeg er litt forelsket rett og slett....hihi

    klem hilde

    SvarSlet
  22. Det er VILDT flot Louise! Det kan jeg godt forstå at du er glad for! :) Super flotte tapeter i et super flot hus! :) Hvor er du god! :)

    SvarSlet
  23. Det ser jo helt igennem fantastisk ud! Er helt grøn af misundelse og så inspireret.... Tak... Skønne skønne rum i fået.

    SvarSlet
  24. I LOVE IT!!!!!! Så.smukt Louise - hvor er du heldig... En dag må jeg altså komme på besøg:D vil elske at sidde i dit hus:) knus

    SvarSlet
  25. Mega mega flot! Du er heldig :)
    Hav en dejlig dag!

    SvarSlet
  26. Det ser bare SÅ godt ud :) Rigtig hyggelig stemning det giver :)

    SvarSlet
  27. Det er nemlig super flot... Suk suk suk

    Og Vicki, du er hjertens velkommen, det ved du:-)

    SvarSlet
  28. Det er blevet rigtig, rigtig fint! Smukke tapeter og hårdt arbejde.
    Glæder mig til at se hvad der er sket hos pigerne

    SvarSlet
  29. er du vimmer mand det er flot!!!! jeg turde ikke at tage springet men nu....gør jeg det også :-)
    må jeg spørge hvad farve kode er på den lysturkis/mintgrøn kommode?? så flot så flot med al den tapet!!!

    SvarSlet
  30. Det er bare så smukt... Jeg glæder mig virkelig til at se det "live" en dag :)

    SvarSlet
  31. Det er bare helt fantastisk smukt...det kunne jeg godt gå hen og blive en lillebitte smule misundelig over:)

    KH Mia

    SvarSlet
  32. Hold da op, hvor er det flot. Han er dygtig din søde mand. Specielt det blå tapet er jeg ret vild med. Jeg skal skifte farve og stil på en tapetseret væg i vores stue, så jeg bliver meget inspireret af dine farver og mønstre.
    Kate

    SvarSlet
  33. ser rigtig godt og hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  34. Tillykke med dit "nye" hjem :)

    SvarSlet
  35. SMUKT...og vildt hyggeligt, er vild med tapet i stuen. Det er så dejligt når der sker noget nyt, man kan blive helt høj af det:)

    Vh Mette

    SvarSlet
  36. OMG...det ser SÅ godt ud. Må jeg bo hjemme hos jer??

    SvarSlet
  37. Smukt og haps -det er så inspirerende! Guf for øjnene :)
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  38. Begejstringen vil ingen ende lage suuuupppper flot lige til at spise;0)

    SvarSlet
  39. hold da op, jeg er helt vildt imponeret over hvor begejstrede i er... det viser vidst at det var det helt rigtige valg :-) :-)

    Farvekoden på kommoden har jeg desværre ikke. det var en blå jeg fik blandet en gang, har brugt den alle mulige stedet, så har ikke dåsen længere... Men det er bare lys blå, det er ikke mint.

    SvarSlet
  40. Og Betine, jeg glæder mig til at vise frem... vi må snart finde den der dag...

    SvarSlet
  41. Hvor ser det bare godt ud...
    Kan godt forstå i er glade for det, det gav endnu mere hygge.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  42. Det er simpelthen bare P Æ N T !!.. Rigtigt fint og hyggeligt og lækkert og jeg bliver helt misundelig.. :)

    SvarSlet
  43. WOW Louise! Andet er der næsten ikke at sige! For hold K*** hvor er det bare smukt. Intet mindre! :D

    SvarSlet
  44. hvor ser det bare godt ud,det var godt du fik overtalt manden til en lille byttehandel så i kunne få så smukt et hjem :)

    SvarSlet
  45. Ja det var nemlig så fedt jeg fik ham overtalt.... Nu mangler så lige ovenpå.... Her skal han lige bearbejdes lidt kan jeg mærke... Men tapeten er altså indkøbt :-)

    SvarSlet
  46. ha ha ;) Så har du købt det...
    Og ja... DET må vi altså :)

    SvarSlet
  47. ja ups... det blev leveret her til morgen :-)

    SvarSlet
  48. Jeg har lige været væk fra din blog nogle dage, så jeg ser først dette indlæg i dag. Og gud, hvor er det fint :-D Jeg havde slet ikke fanget, at det skulle være hele vægge, der skulle tapetseres, troede bare det var små baner ligesom foran vægreolen, men hold da op hvor er de 2 tapeter bare smukke sammen med det nymalede gule bord ;-) Thumbs up herfra!

    Sommerhilsener,
    Maja

    Conner's Nest...♥
    http://connersnest.blogspot.com

    SvarSlet
  49. Hold k... hvor er det blevet flot Louise! Virkelig fint altså! Glæder mig til at se det live en dag over en kop kaffe. ;-)

    Kram

    SvarSlet
  50. Tine, du SKAL snart komme, men jeg vil altså også se dit fine hjem :-)

    SvarSlet
  51. Jeg er lige blevet gjort opmærksom på dit nymalede bord af en anden blogger da jeg ikke helt kan beslutte mig for hvilken farve mit bord skal have, men måske bliver den lysegul, det ser ihvertfald rigtig godt ud hos dig:O)
    bedste hilsner
    Eva

    SvarSlet
  52. Maja - velkommen tilbage, dejligt at høre fra dig igen :-)

    Eva - dejligt at høre du kunne inspireres her inde :-) Velkommen til

    SvarSlet
  53. Hold da fast det ser skønt ud med alle de farver. Virkeligt lækkert. Meget anderledes fra hvordan jeg bor, men skønt.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...